Monday, January 14, 2013

Disney CD Information


Disc 1

01. Musenes Arbejossang (Askepot/Cinderella)
02. Der Er Ingen Bånd Der Binder Mig (Pinocchio)
03. Havet Er Skønt (Den Lille Havfrue/The Little Mermaid)
04. Et Helt Ny Liv (Aladdin)
05. Cruella De Ville (101 Dalmatinere/101 Dalmatians)
06. Fremmed Som Mig (Tarzan)
07. Belle (Skønheden Og Udyret/Beauty And The Beast)
08. En Verden Af Liv (Løvernes Konge/The Lion King)
09. De Er Min Bedste Ven (Toy Story)
10. Hvem Vil Ikke Gerne Være Kat (Aristocats)
11. Flyv Så Med!, Flyv Så Med!, Flyv Så Med! (Peter Pan)
12. Vindens Farver (Pop) (Pocahontas)
13. Hvornår Går Mit Liv I Gang (To På Flugt - Et Hårrejsende Eventyr/Tangled)
14. Slet Slet Ikke Tillykke-Sang (Alice I Eventyrland/Alice In Wonderland)
15. Hej-Ho (Snehvide Og De Syv Små Dværge/Snow White And The Seven Dwarfs)
16. Det Rent Og Skørt Nødvendige (Junglebogen/The Jungle Book)
17. Super Duper Hop (Tigerdyrets Familiefest/The Tigger Movie)
18. Tæt Tæt På (Prinsessen Og Frøen/The Princess And The Frog)
19. Thomas O'Malley Cat (Aristocats)dyrsangen
20. Oo-De-Lally (Robin Hood)
21. Bella Notte (Lady Og Vagabonden/Lady And The Tramp)

Disc 2


01. Hvem Er Bange For Den Stygge Ulf (De Tre Små Grise/The Three Little Pigs)
02. Tigerdyrsangen (Tigerdyrets Familiefest/The Tigger Movie)
03. Det Er Ganske Vist (Duet) (Skønheden Og Udyret/Beauty And The Beast)
04. Bibbidi-Bobbidi-Boo (Askepot/Cinderella)
05. Du Er Mit Hjerteslag (Tarzan)
06. Superkolofantalistieksplialisofisk (Mary Poppins)
07. Føl Hvordan Dit Liv Blir Fyldt (Løvernes Konge/The Lion King)
08. Venner For Livet (Mads Og Mikkel/The Fox And The Hound)
09. Rigtige Mænd (Mulan)
10. Jeg Vil Vinde Vej (Herkules/Hercules)
11. Prinsens Sang (Snehvide Og De Syv Små Dværge/Snow White And The Seven Dwarfs)
12. Hej, Lille Plys (Klasikkeren Peter Plys/The Many Adventures Of Winnie The Pooh)
13. Tip Top (Mickey Mouse Clubhouse)
14. En Ven Som Mig (Aladdin)
15. Jeg Ka' Li' Ham (Lady Og Vagabonden/Lady And The Tramp)
16. Slå En Lille Trille (Pinocchio)
17. Elefanternes March (Junglebogen/The Jungle Book)
18. Hvorfor Er En Rødhud Rød (Peter Pan)
19. Drip Drap Dryp (Bambi)
20. Leve Som Dem (Den Lille Havfrue/The Little Mermaid)
21. Jeg Blir Meget Snart Majestæt (Løvernes Konge/The Lion King)

Disc 3

01. Hakuna Matata (Løvernes Konge/The Lion King)
02. To Liv (Tarzan)
03. Gi' Det Kys (Den Lille Havfrue/The Little Mermaid)
04. Jeg Er Den Samme Som Før (Herkules/Hercules)
05. Et Menn'ske Li'Sim Du (Junglebogen/The Jungle Book)
06. Hvis Jeg Ikke Havde Dig (Monsters, Inc)
07. Spejlbilledet (Mulan)
08. Nogen Venter På Dig (Bernard & Bianca/The Rescuers)
09. Ud I Det Blå (Fedtmule Og Søn/A Goofy Movie)
10. Jeg Drømmer Kun Ønskerdrømme (Askepot/Cinderella)
11. Hva' Sku' Jeg Tud' For (Oliver & Co)
12. Så Går Vi Ud I Verden (Peter Pan)
13. Vi Mødtes I En Drøm (Tornerose/Sleeping Beauty)
14. Nu Ser Jeg Lyset Klart (To På Flugt - Et Hårrejsende Eventyr/Tangled)
15. Arabiens Nat (Aladdin)
16. Ned At Mærke Efter (Prinsessen Og Frøen/The Princess And The Frog)
17. Vær Vor Gæst (Skønheden Og Udyret/Beauty And The Beast)
18. Det Perfekt Land (Kejserens Nye Flip/The Emperor's New Groove)
19. En Tosset Sang (Snehvide Og De Syv Små Dværge/Snow White And The Seven Dwarfs)
20. Skala Og Arpeggio (Aristocats)
21. Nå Du Ser Et Stjerneskud (Pinocchio)

No comments:

Post a Comment